קפה בר רוטשילד 12 בתל אביב

שים לב! המקום סגור ואינו פעיל יותר

דרג את המקום
חייג מפה וייז
דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
שדרות רוטשילד 12
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ה': 19:00-03:00 שבת: 19:00-03:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
035106430

מתחם מסעדת קפה רוטשילד 12 הוא אחד מהמקומות היותר מגניבים של תל אביב עם הרבה אווירה ואופי. המתחם מורכב מחזית נאה בה ניתן לשבת ולהשקיף אל העוברים ושווים ברחוב, פנים המסעדה שהוא חלל אינטימי למדי, והחלק האחורי של המסעדה שבו חלל מדהים ומלא אופי (אם כי מוזנח במקצת) שהוא הלב הפועם של המקום ובו מתקיימות מידי ערב הופעות חיות, DJ'S בסגנונות שונים, מופעי גא'ז, רוק ועוד.

ביקרנו בערב ראשון שאמור להיות חלש למדי והופתענו לטובה מהמקום המפוצץ לגמרי באנשים ובאווירה טובה. היחס למבלים טוב מאד, השרות היה אדיב ומהיר מאד, פינות העישון היו נוכחות ובשפע, תנורי החימום דלקו במלא העוצמה ובקיצור - הרגשנו שכאן רוצים אותנו כמבלים ועושים הכל בכדי להנעים את זמננו ולגרום לנו להרגיש בנוח.

הקהל במקום מבוגר מעט מטבעו, ולמעשה לא כולל ילדים וצעירים ממש, אבל אם אתם בגילאי ה 30 ומעלה תסתדרו במקום מצויין. מאד מגוון ותוסס. האוכל והאלכוהול במקום היו טובים גם הם והמטבח סיפק בדיוק את נגיעות הטעימות הקטנות הדרושות לליווי האלכוהול אל תוך הלילה. אנחנו אבלנו טרטר מוסר ים שהיה קצר קולע וטעים במיוחד. אחרים בשולחן אכלו המבורגר וצ'יפס וטענו שהיה לא רע בכלל. טעים מאד אפילו. 

רמת התמחור הייתה אף היא סבירה למדי, נשתדל לחזור, יופי של מקום. שמח ומהנה. 

הופעות חיות בקפה בר רוטשילד 12 בתל אביב
הופעות חיות בקפה בר רוטשילד 12 בתל אביב
קפה בר רוטשילד 12 בתל אביב
הופעות חיות בקפה בר רוטשילד 12 בתל אביב
דרוגים ומקומות קרובים