מסעדת קשקפה בקרית אתא

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
העצמאות 83
עיר: 
קרית אתא
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א-ה: 9:00-23:30, שישי: 9:00-13:00, שבת: 19:30-23:30
כשרות: 
כשר
טלפון: 
054-4363499‏

קשקפה, CashCafe עם השם הייחודי והאווירה, הוא בית קפה תוסס וצעיר שמאחוריו עומד מטבח ישראלי עדכני. קשקפה ממוקם ברחוב העצמאות, שבו נמצא גם קניון עזריאלי קרית אתא, לא הרחק מסניף איקאה הצפוני.

תפריט בית הקפה מורכב ממבחר מנות חלביות אהובות ומוכרות, שמקבלות טוויסט מיוחד, ומורגשת בהן היד הנדיבה של השף יחיאל אלבז. המטבח שמאחורי הקלעים מצוחצח ונקי, ומובטחים לכם חומרי גלם טריים.

בתפריט קשקפה: ארוחות בוקר מלכותיות, פסטה ביתית מוכנה במקום, נשנושים וקישים, כריכים חמים, סלטים, טוסטים בג'בטה, מיצים סחוטים וגרוסים, שייקים מרעננים, בירה ועוד.

לקינוח: פינוקים מושחתים במיוחד. ראוי לציין את הגודל והמעוף בכל קינוח - ממש יצירות אמנות מתוקות.

בזכות המחירים שמעלים חיוך אצל כל אורח והמנות הנדיבות, קשקפה שנפתחה בפברואר 2014 צברה קהל לקוחות מרוצים. אבל, להיות בית קפה קטן באזור עמוס רשתות גדולות כמו גרג וארומה, ומסעדות ותיקות כמו השלה בקרית מוצקין, זה לא פשוט.

בשנת 2015 הזמין יחיאל את תחקריני ערוץ 2 לבקר במסעדה, וזו זכתה להשתתף בסדרת הדוקו- ריאליטי מהפכה במטבח עם השף הטלוויזיוני אסף גרניט, בגרסת הכיסוי הישראלית לפורמט האנגלי Ramsay's Kitchen Nightmares של השף הנשכני גורדון רמזי.

השף אסף גרניט ( משחקי השף, מסעדת מחניודה) לא עשה הנחות לעסק המשפחתי, ומשפחת אלבז כולה עברה מהפך, יחד עם בית הקפה.

קשקפה – בית קפה כשר למהדרין , לא מבצע משלוחים ומכיל עד 80 סועדים, על מנת לשמור על טריות ואיכות. עם זאת ניתן לשמור מקומות מראש, ולהזמין TAKE AWAY במקום. 

ארוחת הבוקר של קשקפה CashCafe קרית אתא
וופל בלגי בקשקפה CashCafe קרית אתא
המתוקים של קשקפה CashCafe קרית אתא
שקשוקה לוהטת בקשקפה CashCafe קרית אתא
בית קפה מסעדה קשקפה CashCafe בקרית אתא
דרוגים ומקומות קרובים