לה ליוניז - אשדוד

דרוג הגולשים: 
4.5
ממוצע: 4.5 (2 דרוגים)
כתובת: 
ז'בוטינסקי 47 מתחם סטאר סנטר
עיר: 
אשדוד
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א - ה 01:00 - 07:00 , ועד חצי שעה לפני כניסת שבת - 7:00 , ש 01:00 - חצי שעה אחרי יציאת שבת
כשרות: 
כשר
טלפון: 
579444025

כשחושבים על קינוחים טובים באשדוד מיד עולה השם "לה ליוניז". לפני שנים זו הייתה קונדיטוריה בלבד ברח' הבונים בעיר, הידועה לברי מזל מעטים בלבד, אשר משעריה יצאו עוגות מדהימות. אך לפני כ-5-6 שנים החליט בעל המקום לפתוח בית קפה, שמיד הפך למקום עליה לרגל לכל אוהבי הקונוחים באיזור. המקום מאופיין בויטרינת קינוחים מדהימה שבה מוצגים לראווה כל העוגות האישיות, הפאים והעוגיות שמציע המקום, אז אם אתם מבולבלים מהתפריט פשוט תגשו לויטרינה ותבחרו את מה שנראה לכם הכי טעים.
המקום מציע גם תפריט אוכל, שניסינו כמה מהמנות הראשונות בו, שהיו די טובות, אך אין מה להשוות לעוגות של המקום. לה ליוניז מאופיינת לא רק במבחר הקינוחים הרחב שלה אלא גם ברמת מחירים נמוכה של הקינוחים יחסית לבתי קפה האחרים, ואם אתם רוצים לקחת את הקינוחים הביתה ולא לשבת במקום, תשלמו מחיר נמוך עוד יותר. טוב,
אז מה מומלץ לנסות כאן? האמת כקצת קשה לנו לענות על שאלה זו, כי המבחר ענק ומצויין, אך ננסה בכל זאת - לא לדלג על פאי פירות לסוגיו-בצק פריך בשילוב עם קרם פטיסייר ופירות הוא שילוב מנצח. אוהבי השוקולד ימצאו כאן את קינוח הקיפוד הטוב והמוכר, אך גם פלז'ר שוקולד פקאן הוא קינוח מצויין
ניתן לקנות גם עוגות שלמות במקום, המצויינות באיכותן, אך מתוקות בטירוף, במיוחד עוגות השוקולד

האמת שהמקום מגיש גם תפריט חלבי הכולל ארוחות בוקר, כריכים, טורטיות, פסטות ומנות ראשונות כגון תפו"א מוקרם, קבבוני דניס (שחייבים לציינם לטובה), פטריות בחמאה ושום ועוד.
למקום יש 3 סניפים באשדוד ושלושתם די מלאים בבוקר שישי, אז היינו ממליצים להזמין מקום או להגיע מוקדם כדי לטעם מהעוגות המדהימות של המקום.

דרוגי-גולשים

התמונה של kotik

4
טעים ולא ממש יקר. שירות מאוד נחמד ואדיב. מומלץ ביותר
התמונה של Olga Pulisman

5
קינוחים פשוט ללקק את הצלחת!
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של kotik

4
טעים ולא ממש יקר. שירות מאוד נחמד ואדיב. מומלץ ביותר
התמונה של Olga Pulisman

5
קינוחים פשוט ללקק את הצלחת!