שחמטיפוס - קיר טיפס ובולדר

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
חלוצי התעשיה 2
קרית מלאכי
אזור בארץ:
סוג הפעילות:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלהראשון ,רביעי: 13:00-22:00 שני,שלישי,חמישי: 9:30-22:00 שישי- 9:00-14:00 שבת - סגור
טלפון: 
08-928-1090

בלב אזור מסחרי בקרית מלאכי, ממש בסמיכות קרובה לצומת קסטינה, נמצא מתחם שחמטיפוס - המציע לחובבי טיפוס ותיקים וחדשים כאחד, חוויה נחמדה ביותר ולא יקרה בכלל, של קיר טיפס שהוא בעצם בולדר ללא חבלים.

מכיוון שמדובר בקיר ללא חבלים, הגובה שלו מוגבל לכ-4 מטר, אולם הגבלת הגובה לא פוגעת בחוויה לטעמנו, וכל המשתתפים באירוע מאוד נהנו מהאתגר.

במקום - מתחם יחסית גדול, מרופד במזרנים, אשר קירותיו מצופים בקירות טיפוס המציעים למשתתף דרגות קושי שונות, כמו גם אפשרות לאתגרים ומשחקים שונים.

מפעילי המקום - נחמדים ואדיבים, מלווים את האורחים לאורך כל החוויה, ותמיד יגשו להסביר ולהציע עוד אתגר - כזה שיגוון את השהייה.

חניה- יש ממול, שירות - אדיב במיוחד, מחיר- כדאי מאוד בשואאה למתחמי הטיפוס האחרים. מתאים למשפחה עם ילדים בכל הגילאים, גם ילדים בני 16 ואמהות בנות 40 :-)

דרוגי-גולשים

התמונה של Michal Moreno

5
הגענו לשחמטיפוס בגלל המחיר. חיפשתי מקום בו אוכל לבלות עם ארבעת ילדיי, בלי השקעה גבוהה מדי. החבר'ה בשמטיפוס הציעו בדיוק את המחיר שהתאים לנו - 35 ש"ח לשעה בשעות הבוקר. בסופו של דבר נשארנו קצת יותר משעה, פשוט כי לא יכולנו להפסיק לטפס. המקום רווי באתגרים מעניינים, ובעזרת ההדרכה הצמודה שניתנת בו, הצלחנו כולנו מאוד ליהנות. אני ממליצה בחום!

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
ארומה ביג קרית מלאכי - קסטינה

ארומה ביג קרית מלאכי - קסטינה

0
עדיין אין דרוגים

סניף ארומה במרכז הקניות ביג קסטינה / קרית מלאכי, הוא סניף גדול יחסית, הממוקם מיד בכניסה למרכז הקניות.

למידע נוסף...
פוקצ'ינה מסעדה חלבית כשרה בבאר טוביה

מסעדת פוקצ'ינה בבאר טוביה

5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

איטלקית משובחת שהמיקום שלה לא מסגיר את האווירה, העיצוב האסתטי והמגוון הקולינרי העשיר שמסתתר בפנים

למידע נוסף...
מסעדת כדיתא מושב תימורים

מסעדת כדיתא מושב תימורים

0
עדיין אין דרוגים

מסעדת שף כשרה בניצוחו של שף סהר רפאל. המסעדה, השוכנת במושב תימורים (סמוך לצומת קסטינה), מעניקה לתושבי האזור ולמטיילים הרבים בחבל הארץ היפהפה חווית בילוי ייחודית הנשענת על תפריט שהוא צבעוני ומרתק ובה בעת גם מוקפד ומדויק.

למידע נוסף...
קרמל קפה קונדיטוריה בערוגות

קרמל קפה קונדיטוריה בערוגות

0
עדיין אין דרוגים

הקונדיטוריה הנפלאה הזו לא היתה מביישת קונדיטוריית צמרת במרכז תל אביב. קצת מפליא למצוא נקודת חן כזו בצפון הדרום...במושב ערוגות,

למידע נוסף...