מסעדת נונו הוד השרון

דרוג הגולשים: 
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)
כתובת: 
ז'בוטינסקי 2
עיר: 
הוד השרון
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
יום א'-ש', 00:00-12:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
09-835-3600

מסעדת נונו היא אחת מהמסעדות הותיקות והמצליחות ביותר בהוד השרון, ולא בכדי - מדובר במסעדה איטלקית שהיא גם פיצריה, אשר למרות הימצאותה בעיר פרברית , מציעה חוויה מרעננת, איכותית ונעימה.

המקום מעוצב בסגנון מודרני ועכשווי, ומספק אווירה מאוד נחמדה, השירות תמיד נעים, קשוב ומיקצועי לעילה ולעילה. ואילו האוכל - טעים ומזין, ותפריט מגוון גדול של מנות מכל הסוגים שיתאימו לכל הטעמים,

וחניה יש במקום בשפע, במשך כל ימות השבוע.

אכלנו בצהריים והיה טעים ביותר: נתח העוף היה עסיסי במיוחד

 הפסטה משובחת ביותר והס'ביצה מוסר ים והפוקצה היו משובחים במיוחד. קינחנו בכנפה מהסרטים שהייתה טעימה באופן מיוחד. בסה"כ היינו מרוצים מאד והכל היה טעים מאד.

הבעיה היחידה הייתה שמדובר במסעדה לא זולה בכלל, אפילו יקרה למדי ולמרות שאכלנו מתפריט העיסקית בצהריים המחירים היו גבוהים מאד. האוכל טעים ביותר אולם לא בטוח ששווה את התמורה של 600 ש"ח בעבור עיסקית ל 4 אנשים.....

 

נונו הוד השרון
NONO הוד השרון

דרוגי-גולשים

התמונה של imoreno

3
המסעדה טעימה מאד והשרות מצויין, אבל לא בטוח שאחזור. המחירים גבוהים ביותר מה שהופך את המקום הזה למסעדה לעשירים בלבד ולמרות שיש תמורה והאוכל טעים מאד, זה פשוט יקר מידי ובטח ובטח בשביל אוכל איטלקי - טוב ככל שיהיה.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
גרין - ספא בהוד השרון
0
עדיין אין דרוגים

בפאתי הוד השרון, בבית עץ מיוחד, עם חצר מטופחת הטובלת בצמחיה, ממוקם "גרין ספא", ריחות הקטורת מרחפים באויר, אור הנרות המרצד על קירות העץ ואח הניצבת במרכז - כל אלה יוצרים אוירה אינטימית ורכה.

למידע נוסף...
ספא בהוד השרון
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

בלב השרון הכפרי, נמצא ספא קסום שניבנה תוכנן ועוצב במיוחד בשבילך מעולם התוכן וההשראה של המעצבת מיכל נגרין.

למידע נוסף...
בית ראשונים בהוד השרון
0
עדיין אין דרוגים

תצוגה של מוצגים וכלים שונים מתקופת ההתיישבות; מצגת המתארת את התיישבותן של ארבע המושבות הראשונות מהן הוקמה העיר הוד השרון; התרשמות מאופן הבנייה של אותם ימים.

למידע נוסף...
המפל הנסתר בהוד השרון
0
עדיין אין דרוגים

המפל הנסתר בהוד השרון , פיסת טבע אורבנית מאחורי קניון שרונים , מפל מקסים אקולוגי , פינת חמד 5 דקות מפתח תקווה ,

למידע נוסף...