מסעדת ברבוניה בתל אביב

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (5 דרוגים)
כתובת: 
בן יהודה 192
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ש' 12:00 - 00:00 ו' 12:00 - 18:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
057-9439078

או קי, אנחנו יודעים שמדובר במוסד תל אביב מוכר, מכובד ומוערך שהתחיל את מסורת, קנו דג קבלו סלטים בחינם- אבל אנחנו, לא ממש נופלים.
מסעדת ברבוניה הממוקמת ברחוב בן יהודה בתל אביב צברה לעצמה במהלך השנים שם ומונטין מכובד בקרב אוהבי הדגים.
הם מצטופפים בה השכם וערוב ואת המסעדה תמצאו כמעט תמיד מלאה לגמרי. הפיתוח המקורי של המסעדה ושל אחותה החורגת ז"ל [צ'ופק] היה הרעיון שאם תשלמו על מנת דג, אתם זכאים לאכול ב"חינם" את הסלטים.
אם לא- תשלמו 37 ש"ח עבור מנות הסלטים לכל סועד.
ברבוניה היא מסעדה אהובה, ובדרך כלל היא תעשה רושם טוב במיוחד אם יש לכם אורחים מחו"ל שרוצים לאכול דגים טריים במחיר סביר[?] ואתם רוצים לתת להם תחושה של אותנטיות תל אביבית.
אנחנו חושבים שהבעיה המרכזית של ברבוניה היא הבעיה של מרבית מסעדות הדגים המקומיות בארץ שאינן טורחות ממש על יבוא דגים- דגת הים התיכון התדלדלה כל כך בשנים האחרונות ותוצריה התייקרו מאד, כך שמרבית מסעדות הדגים בארץ פשוט נכנעו לדגי בריכות- אבל מכאן ועד לכשל של המסעדה הותיקה ביצירת ארוחה שהיא חוויה יש עוד כמה בעיות.
אם אתם חושבים שלשלם מעט יותר ממאה שקלים לסועד, [וזה כולל את הקפה וקינוח מתוך רשימת קינוחים דלוחה במיוחד-אף אחד לא חושב לרענן אותה פעם בכמה זמן?], על דניס בריכות או לברק, יבושם לכם.
מבחר הדגים במסעדה מצומצם משהו, הברבוניות לעולם לא באמת ברבוניות אלא "אלו עם הפס הצהוב", דגי הבריכות כולם טעימים למי שאוהב דגי בריכות, אבל דגי ים הם לא.
גם גודלם של הדגים שנדיר שיעלו על 250 גרם הוא לא בדיוק ארוחה משביעה.
על הסלטים אין לנו הרבה מה לומר למעט העובדה שצלוחיות ההגשה הזעירות שלהן מעט מתסכלות וההמתנה הארוכה מדי לטעמנו לרייפיל של הסלטים היותר שווים של הכרובית המטוגנת מרגישה קצת משפילה- כמה פעמים אפשר לקבל מהמלצרית תשובה של "תיכף יצא עוד" בלי להרגיש שאתם נודניקים שבאו לאכול בחינם?
לברבוניה אין רשימת דגי ים מרשימה, והגם שאכלנו בה לוקוס מלהיב שטוגן לעילא ולעילא, התמחור היה יקר במיוחד אבל בבחירה בין הלוקוס הזה במליון שקל בערך- לפורל בשמונים ומשהו שקל היא סוג של דילמה של מרבית מסעדות הדגים בארץ.
ברבוניה היא מסעדה יעילה, אף פעם לא מלהיבה באמת. [למעט הלוקוס ההוא]. השירות שלה אדיש משהו והתחושה שכולם שם טסים על אוטומט מעט תתסכל לקוח שרוצה שירות מצויין. גם את דלת המטבח היינו ממליצים לסגור,אנחנו לא באמת בטוחים שפחי זבל ופסולת הם נוף מעורר אכילה.
פושר, פושר ומאד מיוחס- זו עדין לא סיבה לעוף על ארוחה מבית היוצר של המסעדה הזו, יש אופציות מלהיבות יותר. לא היינו מגיעים מרחוק, מצד שני- לא כולם באמת גרים על בן יהודה.

דרוגי-גולשים

3
שירות אדיב ונעים. כשהמסעדה מלאה הוא עשוי להיות מעט אטי.
התמונה של גירית הדבש

5
מסעדה שתמיד כיף לשבת בה, המתנה קצרה למקום, מיקום מצוין. סלטי פתיחה נהדרים ולחמניות טריות וטעימות. אני לא אוכלת דגים אבל מאד אוהבת את פירות הים. בפעם האחרונה הזמנתי מיקס של שרימפס וקלמרי, השרימפס היה טעים והקלמארי מושלם. מנה ענקית אפילו לקחתי הביתה לחבר :)
התמונה של רחל מורנו

5
מסעדה זו היא מסעדת דגים עממית וטעימה כל מה שהם מגישים תמיד טרי סלטים וסודה נהדרת לחמניות טריות חמות ודגי ים אני אישית ממליצה על דג לברק בגריל היה מאוד עסיסי אני תמיד יושבת בחוץ ונהנית מתל אביב שלי , בתאבון כעממית אני מדרגת גבוה
התמונה של Michal Moreno

5
מסעדת דגים מצויינת, ובר לילי פעיל במיוחד
התמונה של Eli Moreno

2
עדיף דג אצל אימא במטבח

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים

יאן סושי האוס

3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מדובר במקום די קומפקטי, שמגיש סושי לא רע בכלל, במחירים נוחים למדי.

בניגוד לסושיות לא יקרות אחרות, הדגים בתפריט של יאן סושי בר היו מגוונים, ובשפע

למידע נוסף...
אתנחתה דיזנגוף

אתנחתא תל אביב - אתנחתה

3.5
ממוצע: 3.5 (2 דרוגים)

אתנחתא הוא בית קפה שכונתי, הממוקם ברחוב דיזנגוף פינת יודפת ומציע פינה שקטה ומוצלת מהמולת העיר הגדולה.

למידע נוסף...
מסעדת קיטון

מסעדת קיטון

3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מסעדת קיטון הינה מסעדה יהודית קטנה וותיקה ברחוב דיזינגוף בתל אביב.

למידע נוסף...

קפה לנדוור מרינה ביסטרו

0
עדיין אין דרוגים

ברחבת הדקלים הרומנטית, על שפת המרינה היפיפייה, שוכן סניף לנדוור מרינה ביסטרו.

למידע נוסף...