נחל הבשור

דרוג הגולשים: 
4.5
ממוצע: 4.5 (2 דרוגים)
כתובת: 
נחל הבשור
נגב מערבי
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה

טיול שטח לייט, לאורך ערוץ נחל הבשור. מומלץ לצאת לטיול בתקופת החורף או בתחילת האביב בהן הנחל מלא במים או שוצף לאחר שיטפון .

ישנן מספר דרכים להגיע למקום. אני אישית בחרתי לנסוע עם כביש החוף עד לצומת יד מרדכי שם פניתי שמאלה והמשכתי לכיוון כיסופים וחבל הבשור. הכניסה למסלול לפי שילוט דרך כביש עפר מכביש 232 המסלול בן כששה קילומטר,ממונע ברובו אך כולל מעט הליכה קלה ואורך כשעתיים עד שלוש . כבר בתחילת המסלול נגלה בפנינו נופו הייחודי של הנחל, מרחבי המדבר והצמחייה המקומית מעניקים לו נופך מיוחד.

אחרי מספר דקות מגיעים לנקודה הראשונה, תצפית מרהיבה מגובה רב אל עבר ערוץ הנחל. מחזה מרשים מאוד במיוחד כשהנחל מלא, אך לא רק. ממשיכים בדרך כשנוף מרהיב של שדות מוריקים ופריחה טבעית של סביונים וחרציות מלווים אותנו . בדרך נמצא גם שרידים של יישוב עתיק שהיה במקום, ונקודות נוספות לעצירה ולסיור. הדרך נוחה מאוד, מתאימה לכל סוגי הרכבים ויש בה שילוט ברור . האטרקציה המרכזית בנחל הוא כמובן הגשר התלוי בין שני צידי הנחל. הגשר צר וארוך מאוד והוא עובר קרוב מאוד למי הנחל, מה שמוסיף לעצמת החוויה.

במקום חניה נוחה חינם ודוכני מזון של תושבי האזור. בשבת שבקרנו, הייתה פעילות ויצירה אקולוגית לילדים, שווה לעקוב. איזור הבשור והנגב המערבי מרהיבים ביופיים כל השנה. מומלץ לשלב עם הטיול ביקור במרבדי הכלניות בקיבוץ בארי, פארק הבשור ובמקומות נוספים.

תצפית על נחל הבשור

דרוגי-גולשים

התמונה של שיר גולד

4
המקום היפה הזה יחודי בנוף המדברי ומאפשר חווייה משפחתית מיוחדת על הגשר, בטיול, באטרקציות הקיימות במקום מעת לעת ובחינת לילה. כאשר קיימת פעילות יחודית במקום, כמו למשל במסגרת "דרום אדום", קחו בחשבון פקקים בכנסה למקום, העשויים להגיע עד לכדי שעה וחצי של המתנה, רצוי להקדים. כמו כן הכירו מבעוד מועד את מפת המקום ואז תוכלו לנתב לאזורים העמוסים פחות.

5
טיול ממונע במרחבים האין סופיים של נחל הבשור, המסלול מעט עתיקות תצפית מרהיבה וההפתעה, גשר תלוי מעל הנחל. מומלץ מאוד
דרוגים ומקומות קרובים
עלומים
0
עדיין אין דרוגים

אירוח דתי בקיבוץ עלומים

למידע נוסף...
כאן פקאן
0
עדיין אין דרוגים

יש להכניס סיכום על המקום לא יותר מ 20 מילים

למידע נוסף...
יחידת אירוח
0
עדיין אין דרוגים

צימר פרטי במושב יכיני

למידע נוסף...
מלונית ניר עם
0
עדיין אין דרוגים

20 חדרי אירוח למשפחות בקיבות ניר עם.

למידע נוסף...