מסעדת צ'אנג מאי-זכרון יעקב

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
המייסדים 50
עיר: 
זכרון יעקב
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ש': 12:00 - 23:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
04-6292920

מסעדה סינית היא אולי לא המקום בו תחשבו לסעוד בעת טיול בדרך היין בזכרון יעקב, אך מסעדת צ'יאנג מאי ברחוב המייסדים בזכרון בהחלט שווה ביקור.

המקם מציע חוויה של אוכל סיני משובח ולא יקר, אווירה חמה וצבעונית ושירות אדיב.

אז מה תמצאו בתפריט? מבחר עצום של מנות מהמטבח הסיני, החל מנות פתיחה ומרקים כגון: ממרק פירות ים, אגרולים, מרק חמוץ מתוק, מרק וון טון, סלט סיני קר, דים סאם ועוד ועד לעיקריות אופייניות למטבח הסיני כגון: עוף ברוטב שום חריף, בקר ברוטב צדפות, בשר לבן ברוטב חמוץ מתוק, עוף סיצ'ואן, קלמרי מטוגן, בקר סיצ'ואן, בשר לבן עם ג'ינג'ר, ברווז בדבש, שרימפס קשיו מטוגן, ברווז המעטפת פריכה עם אננס, דג בחלב קוקוס, ועוד.

מסעדת צ'אנג מאי זכרון יעקב
דרוגים ומקומות קרובים
בית אהרונסון – מוזיאון ניל"י
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

המוזיאון, מראשוני המוזיאונים בארץ, אוצר את סיפורה של ניל"י ("נצח ישראל לא ישקר", שמואל א', ט"ו, כ"ט), המחתרת העברית הראשונה, שפעלה בארץ בשלהי מלחמת העולם הראשונה.

למידע נוסף...
מוזיאון העלייה הראשונה – זכרון יעקב
0
עדיין אין דרוגים

מוזיאון העלייה הראשונה מספר את סיפור ההתיישבות במושבות הראשונות על ידי מסע חווייתי בזמן באמצעות סדרה של שישה סרטים המבוססים על דמויות וסיפורים מהתקופה.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

למעשה המונח "גן טיול" ייחודי לזכרון יעקב, עד כדי כך שהפעוטות ובעקבותיהם ההורים מכנים כך כל גן שעשועים באשר הוא משל הפך השם "גן טיול" לשם ג’נרי.

למידע נוסף...
גני רמת הנדיב בזכרון יעקב
4.25
ממוצע: 4.3 (8 דרוגים)

גני הזיכרון לזכר הברון רוטשילד אשר ברמת הנדיב הם כ-70 דונם של גנים מטופחים מקיפים את קברם של הברון בנימין אדמונד דה רוטשילד, ורעייתו, הברונית אדלאיד (עדה) דה רוטשילד.

למידע נוסף...