תרזה פסטה בר רחובות

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
אופנהיימר 10
עיר: 
רחובות
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א - ש עד הלקוח האחרון - 11:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
08-9365006

תרזה היא מסעדה איטלקית הממוקמת בפארק המדע של רחובות, וסניף אחד מארבעת הסניפים של מסעדות תרזה במרכז הארץ.  - יש עוד שני סניפים בראשון לציון,  ואחד כשר בירושלים.

האוכל במקום - מהמטבח האיטלקי בעיקר עם קצת נגיעות אסיאתיות וישראליות. כאן תמצאו בתפריט מגוון של פסטות ופיצות, מנות ראשונות זולות וקינוחים לא רעים בכלל.

אנחנו הגענו למקום ביום שבת בשעות אחר הצהריים והמקום היה לא עמוס במיוחד, אך רב מבקריו היו משפחות עם ילדים שהחליטו לסעוד את ארוחת הצהריים המאוחרת של יום שבת במקום. מכיוון שהגענו למקום עם תינוק שהיה די רועש, הרעש מסביב לא ממש הפריע לנו, למרות שחייבים לציין כי היינו במסעדות משפחתיות אחרות בהם הרעש היה מורגש הרבה יותר.

תרזה מאופיינת במחירים נוחים מאוד, של 15-25 ש"ח למנות פתיחה וכ-40 ש"ח לבנות עיקריות לא כולל בשרים. אנחנו כאוהבי מנות ראשונות מושבעים טעמנו מכמה וכמה מהן וחייבים לציין לטובה את חציל אש, כדורי פירה וקראנץ' פטריות. כמובן שלא מדובר במנות ענק, וזאת אפשר להבין מהמחיר, אך בשביל מנות פתיחה מדובר במנות יפות.

מכיון שאת רב התפריט של העיקריות תופסות הפסטות והפיצות בחרנו פסטה פילה בקר ברוטב סויה, שהאמת הייתה די בינונית. הבעיה העיקרית לדעתי בפסטות שבתפריט היא שלא כל שילוב של תוספות ורטבים מתאים לפנה או ספגטי שמוצעים בתפריט. כמובן אתה יכול "לשדרג" לפטוצ'יני, אך לדעתינו זה חוצפה לדרוש על כך 10 ש"ח.

אפשר להבין את תוספת המחיר עבור פסטה מחיטה מלאה או פסטה ללא גלוטן, אך מדוע הלקוח במסעדה איטלקית יכול לקבל רק 2 סוגי פסטה לבחירה?

לעניין הקינוחים, כאן התפריט די מצומצם, אך הטעם די משביע רצון.

לסיכום האירוע: כשאתם רואים את התפריט של תרזה, בד"כ מדהמים מהמחיר הזול יחסית של האוכל, אך אם אתם חושבים שתגיעו לחשבון נמוך בהרבה יותר ממה שאתם רגילים, כאן צפויה לכם הפתעה. נכון שהמנות הראשונות זולות יותר, אך מנות הפסטה והפיצות כמעט זהות לרמת המחירים בכל מסעדה איטלקית אחרת. לפני שאתם מזמינים את המנות העיקריות, קחו את הזמן וקראו היטב את התפריט, חשבו על השילובים השונים במנות ואל תתביישו לשאול את המלצר להמלצה.

המקום - איטלקי ומעוצב

האווירה - עמוסה והומה בשעות הקשות, נעימה בערבים

האוכל - סטנדרטי

המחירים - סבירים

השירות - גם סביר

תרזה פסטה בר רחובות
תרזה פסטה בר רחובות
תרזה פסטה בר רחובות
דרוגים ומקומות קרובים