הולמס פלייס- סניף גבעת שמואל

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
הזיתים 92
גבעת שמואל
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
06:00-23:00 א-ה, ו' 07:00-19:00 ש' 09:00-21:00

הסניף הצעיר הזה יחסית של רשת הכושר הבין לאומית, נפתח רשמית בשנת 2012. מיתוגו של הסניף ברשת "הולמס פלייס" כסניף FAMILY מתעתע משהו, שכן למרות שהוא מיועד לקהל המשפחות עם הילדים בשל גודלו והמאפיינים היחודיים שהוא מציע עבורם, הוא מספק חוויה טובה גם למתאמנים כבדים, בכל הרמות.

הסניף גובל בשלוש ערים שונות היכולות ליהנות משירותיו: גבעת שמואל, קריית אונו ופתח תקווה. עניין ההופך אותו לאטרקטיבי במיוחד. הוא ממוקם בשטח בנוי חדש יחסית, ובניגוד לכל שאר הסניפים האורבנים של הרשת, וכיאה למיתוג ה FAMILY של הולמס, נותן הרגשה נדיבה מאד ביחס שטח מתאמן. חלל הסניף פשוט ענק, והגם שהגישה אליו מעט מסורבלת מבחינת מעליות. מעלית בודדת מקרטעת אחת או לחלופין טיפוס סיזיפי במדרגות גבוהות.

החניה, שאינה מקורה, נמצאת בשפע במגרש חניה צמוד המאכלס באופן בלעדי כמעט אך ורק את באי המועדון ותמיד תמצאו בו חנייה, גם בשעות העומס.

לסניף עצמו צמוד בית קפה פנימי של הרשת, המציע, כהרגלה של הולמס, תפריט "בריאותי" במחירים מופקעים, אבל מי שמבקש חווית ישיבה וזלילה ימצא אותו הולם.

החלל הפנימי של המועדון כולל חדר כושר רחב מאד, שפע מכשירים חדשים ותקרה גבוהה מאד של חלל הדומה לזה של אולם ספורט, פוגעת באקוסטיקה אבל נותנת חוויה של חופש אמיתי באימון ותחושת מרחב. גם חדרי החוגים גדולים ומתקיימים בהם פעילויות שונות ומגוונות כנהוג ברשת.

החלל החיצוני של הסניף, הוא פינוק אמיתי. מעבר לבריכה אחת בגודל סביר המקורה ופועלת ברוב ימי השנה, בחוץ כר דשא נרחב במיוחד המספק חווית ישיבה ופינות ישיבה קטנות ונעימות והוא כולל לא פחות משלוש בריכות שונות! בריכה גדולה, שתמיד יקפידו לשמור בה לפחות 3 מסלולים לשחיינים קבועים, ושתי בריכות ילדים נוספות בגדלים משתנים. סה"כ יש בסניף הולמס פלייס בגבעת שמואל 4 בריכות. במונחים ישראלים, זה מאד יוצא דופן והיתרון הוא של המתאמנים ביכולת שלהם לזגזג בין בריכה לבריכה.

חלק מן המתאמנים חששו אולי בהתחלה מדימוי "דתי" של הסניף, גם בשל המאמצים של הרשת לפנות לפלח הזה על ידי שיעורים מופרדים ושעות שחיה נפרדות בחלק מן הבריכות לגברים ולנשים. אבל העובדה שהסניף פתוח בשבת [לרווחת רבים], גורמת לדתיים אדוקים יותר להחרים אותו, והתוצאה היא שמאמצי הרשת לבידול הזה ולקריצה לקהל הדתי כמעט וחדלו, והמתאמנים המושבעים והמשפחות מקבלים סניף שבאופן יחסי לרשת, אוכלוסייתו דלילה בשבת, והוא מציע חוויה נהדרת למשפחות ולמתאמנים בהקשר הזה. שומרי מסורת מציפים את הסניף בעיקר במוצ"ש, זהו הערב העמוס ביותר במועדון.

החלק החלש של הסניף הזה הוא המאמנים שלו, התחושה היא שלא מדובר בצוות משובח בדומה למועדונים אחרים ותמעטו לראות שם בשל כך אימונים אישיים רבים הנערכים במקום. אם יש לכם מנוי פלטינום, מומלץ לכם לעשות את אלו בסניף אחר.

שמעו של הסניף הטוב הזה עבר מהר, מהר כל כך, עד שהרשת בצעד יוצא דופן הגבילה בקיץ 2012 את האפשרות של מנוי פלטינום של הרשת [אלו המשלמים מחיר פרימיום וזכאים להיכנס לכל סניף שלה] להיכנס אליו בחודשי הקיץ העמוסים. סוג של בעיה אמיתית עבור רבים ובעיקר תחושה של חוסר הוגנות עסקית עבור רבים ממנוי הפלטינום שממתינים לפתרון ההסתייגות הזו של הרשת בקיץ שיבוא ומלינים עליה מאד. וכן, מגבות, כמו בכל סניפי ה FAMILY של הרשת, צריך להביא מהבית. למה בעצם? שורה תחתונה, בדומה לסניף רעננה של הרשת, אחד מן הסניפים האטרקטיבים ביותר שלה והוא חווית מנוי מומלצת ביותר.

הולמס פלייס ספא גבעת שמואל
הולמס פלייס ספא גבעת שמואל

דרוגי-גולשים

התמונה של Eli Moreno

5
סניף מצויין בעל נתוני פתיחה מעולים. בעיות אחזקה מעת לעת, דרוש טיפול הולם יותר במבנה המאסיבי הזה על מנת לשמור את כל מתקניו פועלים, אין מגבות וזה מרגיז וגם הגבלות על מנויי הפלטינום של הרשת מקוממות. למרות הכול, אחד הסניפים הטובים ביותר של הרשת.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Eli Moreno

5
סניף מצויין בעל נתוני פתיחה מעולים. בעיות אחזקה מעת לעת, דרוש טיפול הולם יותר במבנה המאסיבי הזה על מנת לשמור את כל מתקניו פועלים, אין מגבות וזה מרגיז וגם הגבלות על מנויי הפלטינום של הרשת מקוממות. למרות הכול, אחד הסניפים הטובים ביותר של הרשת.