ברבסבא Barbasaba באר שבע

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
שדרות רגר 28 (מרכז מסחרי רסקו)
עיר: 
באר שבע
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א, ב, ג, ד, ה, ש - 21:00-1:30, ו 12:00-16:00
כשרות: 
לא כשר

בעיניי, המקום הזה מיוחד בשל החשיבה האקולוגית שמאחוריו, העיצוב שקשור בכך והמגוון באופן ישיבה, והאוכל.

ראשית לגבי החשיבה האקולוגית : זהו הבר האקולוגי הראשון מסוגו בארץ. כמעט כל החפצים והרהיטים בו נלקחו מאנשים שרצו לזרוק אותם, הורכבו מחדש ושופצו או שעברו מחזור "פרופר" כמו זכוכיות שמשמשות לקישוט, מי מזגנים ממוחזרים שמשקים את הצמחים ופירות שנעשה בהם שימוש במטבח, ואפילו אפר של סיגריות משמש כדשן.

דבר זה מתחבר לעיצוב של המקום - החלק של הבאר נבנה סביב עץ פיקוס גדול שמואר בלילה, שונים ומשונים (מכונת תפירה!) מקשטים את המקום ומעוררים עניין, ועוד. מבחינת ישיבה, ישנה אפשרות לשבת מסביב לבר, שולחנות בסמוך לו, או בכל מיני כוכים שנבנו בחוץ ונועדו למספר מעט גדול יותר של אנשים (4-8, אחד מהם רומנטי במיוחד בזכות תאורה של נרות רבים. בנוסף, יש חדר VIP גדול ומקושט.

מבחינת אוכל ושתייה - יש מגוון מאוד גדול של בירות מיובאות, בירות פירותיות ו"אקולוגיות". מבחינת האוכל, הדבר המרכזי והפופולרי ביותר שבאים עבורו הוא המגוון של הג'בטות - אלו מאוד גדולות ומיוחדות במיוחד עבור מי שאוהב בשר (למשל, ג'בטה עם רוסטביף ונקניקיות צ'וריסוס חריפות), אך יש גם כריכים טבעוניים/צמחוניים וסלטים. הכריכים מאוד מפנקים מבחינת הכמות ירקות ורטבים שמכניסים, לא סתם סנדביץ' רגיל.

מחירים עבור אוכל מגיעים עד ל50 ש"ח מלבד כמה חריגים . מחירי הבירות יקרים, אך יש מבצעים.
ראוי לציין שבימי שישי המקום שם על כל השולחנות משחקים נוסטלגיים כמו דוקים, ג'נגה, שש-בש ומגישים קוסקוס ביתי (צלחת עצומה) ב25 ש"ח - חוויה כיפית ממש!

חסרון גדול - המקום לא אוכף ברצינות איסור עישון באזורים שלא מוגדרים כך. כרגע סטודנטים רבים מתלוננים והנושא בטיפול.

ברבסבא Barbasaba באר שבע
דרוגים ומקומות קרובים