גלריית קקאדו בצפרירים

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
משק 29, מושב
צפרירים
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א-ה: 10:00-17:00. שישי: 10:00-15:00. שבת: 11:00-16:00.
טלפון: 
02-9998921

בסמוך לחורשת עדולם בה רעה דוד המלך את צאנו ולחם בקרב המפורסם מול גלית, קרוב לפירמידה היחידה בארץ, נמצאת גלריית קקאדו שבמושב צפרירים.

כאן בעמק האלה, רק 30 דקות מירושלים ומתל אביב- הטבע רחב הידיים והשילוב שלו עם השורשים היהודיים במקום מעניקים לגלריית קקאדו את השראתה האמנותית.

גלריית קקאדו היא גלריה מיוחדת במינה שהוקמה בשנת 1990 על ידי זוג אמנים- אהרון ורעות שחר. בגלריה מתחדשת מידי עונה קולקציה מרהיבה של אמנות בעץ, כשכל פריט ופריט הוא אמנות טהורה אך גם שימושית.

"כל אדם נולד אמן"

אמני קקאדו מעבירים סדנאות מרתקות ומגבשות למבוגרים וילדים, חברות וארגונים, תלמידי בית ספר, משפחות, מטיילים ותיירים. באווירה תומכת ויצירתית יוצר כל משתתף פריט אמנותי משלו.
ההשתתפות בסדנאות קקאדו אינה מחייבת כל ניסיון אמנותי קודם. האמנים ישמחו לעורר בכם את היצר האמנותי החבוי בכל אדם בכל גיל.
בסדנאות תפגשו עם יסודות היצירה ותוכלו להכיר את עצמכם במבט פנימי מעמיק.

בין סדנאות האמנות בקקאדו:

"יוצרים יחד"-
סדנת גיבוש קבוצתית בה תיצרו מוצר משותף בתהליך מהנה של סיעור מוחות, גיבוש רעיון, ויצירה בה כל אחד לוקח חלק. הסדנא מתאימה לצוותים ואף לימי הולדת וחגיגות. צוות עובדים יקבל את המוצר הסופי לקישוט המשרד ובסדנת יומולדת יקבל בעל השמחה את המוצר כמתנה מהמשתתפים. המוצרים בסדנא הם שטיח עץ, תמונת קיר, רהיט, מגש, או כל מוצר אחר מן הגלריה.

סדנת איור על אובייקט דקורטיבי-
סדנא קבוצתית בה כל משתתף יכין מוצר צבעוני משלו מבין מגוון המוצרים בגלריה. לדוגמא: שלט לדלת, חמסה, תמונה, תחתיות לספלים, ועוד. הסדנא אורכת כשעה וחצי.
סדנת תלת מימד-
כל משתתף יאייר על גבי מוצר תלת מימדי שיבחר. לדוגמא: מתקן לסכו"ם או עפרונות, מחזיק מפיות, מתקן לנייר, שעון, פלייסמנט שולחני, לוח מודעות ועוד. הסדנא אורכת כשעה וחצי.

סדנת ציור על שטיח עץ-
בקקאדו פיתחו פטנט בינלאומי המכונה "שטיח עץ". בסדנא ייחודית זו תבקרו בגלריה ותיפגשו עם אמן, תעברו הדרכה ודינאמיקה יצירתית מורחבות, ולבסוף תיצרו שטיח עץ לקיר או לרצפה בגודל ובצורה שתבחרו. הסדנא אורכת כשעה וחצי.

סדנת בנייה ופיסול סביבתי מחומרים טבעיים-
סדנא שבבסיסה הקשר הנפלא בין אמנות לאקולוגיה. כאן תתחברו לטבע ולשורש, ותתנסו בחומרי הבסיס שמציע לנו הטבע, אחרי שתלמדו את תכונותיהם ואת דרכי החיבור ביניהם. בתום הסדנא תכינו מאכל טבעי מצמחים הגדלים באזור אותו תסעדו יחד. זוהי סדנא מרתקת להעמקת הקשרים בין חברי הקבוצה ולהעלאת המודעות לסביבה. הסדנא אורכת כשעתיים וחצי.

דרוגים ומקומות קרובים