פלאפל ירוק בדרך משמר דוד

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
אתר הנצחה הנדסה קרבית
עיר: 
משמר דוד
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
ראשון עד חמישי 10:30-16:30 סגור בשישבת.
טלפון: 
053-445-2858

פלאלפ ירוק ברך נמצא באחד מהמקומות היפים בארץ ומגיש יופי של מנה מול נוף מהסרטים, במיוחד בעונת החורף והאביב.

יש בפלאפל הזה כל מה שתרצו: מנה חמה וטריה עם כדורים גדולים וירוקים מוגשים בתוך פיתה גדולה וטריה עם שלל סלטים טריים. הפלאפל עצמו טעים מאד, המחיר מעט גבוה יחסית והשרות לא כל כך מהיר אבל הטעמים והנוף הנשקף מהמקום מפצים על הכל.

יש גם יופי של צל ופינות ישיבה סביב הפודטראק המקסים הזה וכך אפשר לאכול מול נוף טבעי ולא מול אגזוזי מכוניות כבשאר הפלאפליות הפזורות ברחבי הארץ.

אהבנו מאד את הפלאפל מהזן הירוק שהיה טעים במיוחד, אולי אהיינו מוסיפים קמצוץ מלח לקציצות אבל הטעם באמת משובח. הסלט שהיה קצת קר ועודף סלט הכרוב החמוץ קצת פגעו בהרמוניה של המנה וקיררו אותה אבל אולי ככה זה בחורף. שילמנו על כל מנה 22 ש"ח שזה הרף היותר גבוה לפחאפל בימנו, אבל בסה"כ הייתה תמורה והמנה הייתה גדושה ומשביעה.

בכל מקרה יופי של עצירה, מחיר לא זול, אבל שרות חייכני ומכל הלב עושים אף הם את ההבדל. שווה גם בשביל לנסוע במיוחד ובטוח אם אתם עוברים כבר במקום שנמצא באזור שאינו משופע באופציות קולינאריות משובחות לרוב.
חשוב להדגיש כי אין מה למהר במקום הזה והכל קורה בקצב מעט איטי מהמקובל בפלאפליות מהזן העירוני, קחו את הזמן זה ותשתלבו באוווירה הכפרית, ההנאה מובטחת.

דרוגי-גולשים

התמונה של imoreno

4
הכל היה טעים, הנוף נהדר, והפלאפל וסביבתו נקיים מאד. אשמח לחזור ובהחלט ממליץ על המקום.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של imoreno

4
הכל היה טעים, הנוף נהדר, והפלאפל וסביבתו נקיים מאד. אשמח לחזור ובהחלט ממליץ על המקום.