מסעדת אקא AKA במודיעין

דרוג הגולשים: 
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)
כתובת: 
נחל זוהר 22
עיר: 
מודיעין
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א׳-ש׳ 12:00 - 23:30
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
08-9751723

מסעדת אקא היא מסעדה אסיאתית ותיקה ושכונתית השוכנת בליבה של העיר מודיעין , המגישה בין היתר סושי, נודלס ומבחר של מנות מהמטבח האסיאתי. התפריט במקום מגוון למדי ומציע מנות אוכל שונות מכל סוגי וגווני המטבח האיסאתי.
האווירה במקום מצויינת, העיצוב מרשים ביותר ופינות הישיבה הן מחוץ למסעדה והן בתוכה נעימות ומזמינות.

השרות במקום עצמו מהיר לבבי ומיקצועי, לא המתנו כמעט בין מנה למנה והאוכל זרם לשולחן במהירות מדהימה. לראשונות הזמנו קלמארי מטוגן שהיה מצויין אם כי הרוטב (מיונז?) שלצידו היה סתמי ובלתי מתאים בעליל, וסביצ'ה דניס שהוגש עם אבוקדו ארי בשפע ועל מצע של ברוסקטה, המנה הזו הייתה טעימה במיוחד וברמה גבוהה.

ככלל, כל המנות שהזמנו הגיעו בגודל נדיב ומשביע רצון ובתמחור סביר למדי למסעדות בימים אלו. הבר עצמו תפקד בצורה סבירה אם כי לא מיקצועית בעליל וניכר מעט חוסר מיקצועיות של הצוות לגבי סוגי האלכוהול המוגשים במקום, התמחור של האלכוהול היה הוגן. בנוסף הזמנו גם שני רולים ספיישל לפי המלצת המלצרית ושניהם היו אכזבה גדולה: זה אולי נראה כמו סושי ומוגש כמו סושי אבל זה לא היה סושי ברמה גבוהה בכלל. לא כמות הדג, לא ממרח הואסבי הבלתי חריף בעליל ובכמות הקטנה שהוגש לצידו, ולא נגיעות הג'ינגר הכבוש המינימלי שהוגש לצד המנות. ככלל לא רול הסלמון טמפורה ולא הרול עם הלימון עשו את העבודה, פשוט לא טעים, ביצוע לא מוצלח של סושי.

ביקשנו את תפריט הקינוחים והתאכזבנו לגלות שכל הקינוחים סטנדרטיים למדי כגון כדור גלידה או עוגת שוקולד חמה או קרם בורולה סטנדרטי - לא עשה לנו חשק להזמין ועקב האכזבה ממנות הסושי דילגנו באלגנטיות על הקינוח.

לסיכום: אוכל סביר בתמחור הוגן אבל חוויה כללית של ליד ולא בדיוק, אולי זה מספיק למסעדה שכונתית במודיעין אבל בהחלט לא בסטנדרטיים גבוהים. לא חושב שנחזור לשם.

מסעדת אקא AKA במודיעין
קלמארי מטוגן מסעדת אקא
סביצה דניס מסעדת אקא
סושי של מסעדת אקא

דרוגי-גולשים

התמונה של imoreno

3
מגוון רחב של סוגי אוכל שונים, שרות נעים וקשוב, יופי של אווירה במקום. אוכל טעים בסה"כ אבל די בינוני.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של imoreno

3
מגוון רחב של סוגי אוכל שונים, שרות נעים וקשוב, יופי של אווירה במקום. אוכל טעים בסה"כ אבל די בינוני.