מסעדת גחלים פארק המדע ברחובות

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
המדע 1 פארק המדע
עיר: 
רחובות
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ה': 01:00 - 12:00 מוצ"ש עד - 01:00
כשרות: 
כשר
טלפון: 
08-9465552

המסעדה מציעה מגוון מנות וביניהן שיפודי פרגיות, הודו, קבב, לבבות ועוד. בנוסף ניתן להזמין מנות מיוחדות כמו סטייקים, כנפיים, דגים, פסטות מצוינות, מנה מיוחדת המשלבת בין פילה בקר מיושן ורך עם כבד אווז מובחר לבין סטייק פרגית טרי, ועוד. בין התוספות אפשר למצוא אורז, מג'דרה, פירה, תפוחי אדמה, צ'יפס, הום פרייז ועוד. יש גם קינוחים שווים וביניהם סופלה שוקולד, מרקיז שוקולד, וופל בלגי ועוד.

מסעדת גחלים פארק המדע ברחובות
דרוגים ומקומות קרובים
 מכון איילון - התצוגה
0
עדיין אין דרוגים

חיזיון אור קולי, הדרכה לכל סיור, חדר אוכל משוחזר, בית המשלחות, אולמות וחדרים, מקלחות ושירותים, אפשרות לקיום אירועים, כנסים וסמינרים עד 400 איש, וכן חורשת אקליפטוסים עם שולחנות פיקניק ואוהלים ללינה.

למידע נוסף...
שער פרדס מינקוב
0
עדיין אין דרוגים

בית האריזה שבו תצוגה המשחזרת את תהליך האריזה בימי ראשית הפרדסנות, באר המים שעומקה כ-25 מטרים ששימשה את הפרדס, תעלות ההשקיה, סיור בין זני עצי הפרי השונים, קטיף תפוזים (בעונה) והכנת מיץ טרי ובריא.

למידע נוסף...
בית חיים ויצמן. מיכאל יעקובסון, ויקיפדיה
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

סרטון על פועלו של ד"ר ויצמן וכן ביקור בבית ויצמן המהווה פנינה אדריכלית ושתוכנן ע"י אריך מנדלסון. הבית עבר שימור ושחזור, והוא מאפשר הצצה נדירה אל אורח חייהם של הזוג הנשיאותי הראשון. הבית מוקף בגנים מרהיבים הכוללים את אחוזת הקבר ואת מכונית השרד הנשיאותית מסוג פורד לינקולן קוסמופוליטן, היחידה מסוגה בארץ.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מוזיאון לתולדות "נחלת ראובן" וענף הכוורנות בארץ ישראל ובאר אנטיליה פעילה. אתר הנפת דגל הלאום ומוזיאון ל"כלים של פעם", בית כנסת עם ציורי קיר, גבעת האהבה עם סיפורים רומנטיים, ולסיום "בית ראשונים" המנציח את ראשוני המושבה.

למידע נוסף...