פיצוחי האילן "זורבה"ברמת גן

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (2 דרוגים)
כתובת: 
חיבת ציון 45
עיר: 
רמת גן
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
משעות הבוקר המוקדמות ועד חצות. סגור בימי שישי ושבת עד למוצאי השבת.
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5797347

פיצוחים טובים ובאיכות מעולה הם כמו סטייק פילה עשוי היטב. כמעט כולנו נצמדים למכשיר הטלוויזיה ומתרפקים על אחת או יותר מהתוכניות האהובות שלנו בצירוף אשמת פיצוחים פרטית משלנו. יש שמכורים לגרעיני אבטיח, יש לבוטנים ויש למאנצ'יס. לכולנו חשוב שהם יהיו טובים מאד אבל לא תמיד אנחנו מוכנים להשקיע את המאמץ לגלות היכן להשיג פיצוחים טובים במיוחד.

"קלייה במקום" הפכה לשם נרדף לאיכות לפיצוחים. כל כך נרדף, עד שעל כל פיצוציית גועל נפש מדביקים אותו גם אם הפיצוחים שם טריים כשלג דאשתקד. אבל קלייה במקום, ולא במחסן מרוחק של פיצוחי יוסי או שלום שנעשית במרחק של שבוע מהגעתה לחנות היא באמת סוד המשחק.

חובבי הספורט מספרים לי שטעמו של גמר גביע מתוק במיוחד, כשאר הוא מוגש בצירוף הפיצוחים הנכונים. אני חושבת שגם טלנובלה יכולה להיות מרגשת יותר בצירוף קערת גרעינים שחורים משובחת.
פיצוחי האילן[או בשמם העממי המוכר יותר :"פיצוחי זורבה"], הם הפיצוחים הטובים ביותר גוש דן ומגיעים אליהם כמעט מכל מקום בשביל לקנות במיוחד.

אילן, קולה, אבל באמת קולה, לא רק שם שלט שאומר את זה- את כל הפיצוחים שלו במקום, במינון נכון, בהמלחה נכונה ובתזמון מדויק וכמעט מדעי.
פיצוחים טובים צריכים להיות לא שרופים, לא מלוחים מדי ועשויים במידת הכנה מדויקת והכי חשוב האיכות של הזרעים הנקלים צריכה להיות מעולה וכאלו בדיוק הם הפיצוחים של אילן.
החנות עצמה מנסה להשתדרג עם השנים לעבר מוצרים נוספים, אך ללא הצלחה יתרה בהכרח. כולם באים לאילן בשביל לקנות את הפיצוחים שלו ולאחרונה אפילו הורכב שם מכסה פלסטיק ענקי על מנת להרגיע את הטועמים חינם ולהסביר להם שפיצוחי אילן זה בעצם סוג של בית מרקחת של עולם הפיצוחים.הפלסטיק שומר על הנקיון ומונע את פגעי מזג האוויר לפיצוחים. המחירים סבירים ואין עוררין על כך שמדובר בסחורה המעולה ביותר בגוש דן בתחום הפיצוחים.
בפינת החנות תלויה ביקורת מסעדות של שרי אנסקי שרכשה שם בעבר פיצוחים והיללה את המקום עד בלי די. אילן לא מתרגש, הוא לא יודע שמדובר באחת האוטוריטות הגדולות של עולם הבישול הישראלי מבחינתו מדובר פשוט בעוד כתבה.
כל חידוש שיוצא לשוק בתחום הפיצוחים בארץ נמצא גם שם, החל מפולי אפונה ירוקים ממולחים וכלה בפול קלוי מלוח. מאנצי'ס ועוד. אם משהו תופס הוא נשאר, ואם הוא רק אופנתי הוא נעלם.
החורף נחשב לעונה החזקה במיוחד של הפיצוחים. "אנשים קונים יותר בחורף" אילן אומר בארשת מדעית שמסתירה ניסיון עתיר שנים בתחום. הוא, ללא ספק חושב שהחורף מיטיב עם הפיצוחים שלו שכן הוא נטול את הלחות הקיצית הממיסה הזו של גוש דן, שהורסת לו את הבריאות כשהוא רואה את הפיצוחים שלו סופגים אותה.
אם משהו לא טעים תגידו, הוא ישמח לדעת. ואם אתם מבינים בספורט אפשר גם להישאר ולדבר איתו על זה, תמיד יהיה לו מה לומר על כל משחק.
יש גם משקאות מיוחדים בחוץ, סחלב חם וטרי בחורף,תירסים חמים מסיר מהביל, ובקלוואה בקיץ. אילן תמיד משתדל שיהיה מגוון ומשעשע תמיד עם מוצר חדש.
אבל לב הסיפור היה ונשאר הפיצוחים הטובים ביותר בגוש דן. אז כדאי מאד להתמקד בהם ורק בהם.

דרוגי-גולשים

4
בחורף יש גם סירי פול וחומוס ובסוף שבוע צ'ולנט. גם סחלב, שהוא בינוני ביותר, לטעמי. ובכל זאת, הערה חשובה למקום- עומדים שם בחוץ בקבוקי מים מינרלים. נכון שיש סככות מעל, רק שהשמש זזה במהלך היום ומסתננת מתחת והבקבוקים יכולים להחשף שעות לקרניים החמות.
התמונה של רוני

4
כל אחד והקיוסק שלו - זורבה זה הקיוסק שלי. הפיצוחים כאן תמיד טריים מאוד, ומפצים על המחיר שהוא מעט גבוה מהמקובלץ

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
הבריכה במלון רימונים אופטימה רמת גן
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)

רימונים אופטימה רמת גן, מלון העסקים של רשת מלונות רימונים במרכז העיר, מלון הממוקם במרחק דקות ספורות ממתחם העסקים של הבורסה ומרכז תל-אביב.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מלון אינדיגו ממוקם באזור העסקי בבורסת היהלומים של רמת גן וזהו המלון הראשון בארץ של רשת אינדיגו העולמית

למידע נוסף...
קבלה מלון לאונרדו סיטי טאואר
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מלון לאונרדו סיטי טאוור באזור הבורסה של רמת גן הוא בית המלון הראשון אשר נבנה באזור זה, ואשר נועד בעיקר לאירוח של אנשי עסקים אשר מעוניינים לשהות במלון קרוב לענייניהם העסקיים.

למידע נוסף...
הבית האורבני בפתח תקווה
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

מתחם מושלם לאירועים פרטיים עד 150 איש המציע גם מתחם לינה, מקלחות מפנקות, ג'אקוזי ובריכה מפנקת במיוחד, והכל באווירה פרטית ואינטימית במיוחד.

למידע נוסף...